A The Body Shop karácsony előtt a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal közösen indított kampányt Adni Menő címmel, melyben cikksorozatban mutatta be az önkéntességet és több fiatal önkéntest, valamint az Adventi kalendárium hétköznapi hősöknek oldalon praktikus tanácsokat tett közzé, hogy a karácsonyra készülve hogyan lehet örömet szerezni a környezetünkben élőknek. A kampány részeként a kozmetikai cég minden eladott ajándékcsomag után 10 forintot ajánlott fel arra a célra, hogy az év elején a befolyt összegből személyre szóló csomagokat készítsenek 80 fiatal önkéntesnek, akik a koronavírus járvány idején is önzetlenül segítettek a rászoruló embereknek.

A közösségi média felületeken átvették a Máltai Szeretetszolgálat hashtagjét, és arra hívták a vásárlóikat, hogy #azönkéntességmenő címszóval ellátott posztokban osszák meg, milyen önkéntes tevékenységet végeznek.

Az ajándékcsomagokat a Máltai Szeretetszolgálat önkéntesei február-márciusban veszik át az ajándékcsomagokat. Az első ajándékokat Pocsajon, az Észak-Alföldi Régió ifjúsági önkéntesei kapták meg. A csomagokban olyan kozmetikumok találhatók, melyeket a fiatalok saját ízlésük szerint választhattak ki a The Body Shop kínálatából.

„Mi nem az elismerésért jövünk önkénteskedni, de nagyon jól esik, ha egy kisgyerek odaszalad hozzánk és azt mondja, már nagyon várta, hogy jöjjünk, vagy ha egy bácsi, akinek összevágtuk a tüzelőjét, megköszöni, hogy segítettünk. A szolgálat magában hordozza a jutalmát. Mégis, örülünk az elismerésnek és a szép ajándéknak.” – mondta Kökény Róbert, a Szeretetszolgálat debreceni ifjúsági csoportvezetője.