A Reklám Világszövetség (IAA) Magyarországi Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervezésében 19. alkalommal valósult meg a hatékony kampányok seregszemléje. Az Effie-re idén bármilyen típusú marketing aktivitással nevezhettek azok a megbízók és ügynökségek, akik 2019-ben sikeres, hatékony marketing aktivitást folytattak, és a kitűzött célok tükrében elért eredményeket igazolni is tudták.

A díjazottakat december 14-én este, az online térben hirdették ki a szervezők. A döntőbe jutott 47 pályamű között a társadalmi célú kategóriában, a „CSR - Márkák, vállalatok doing good” kampányai között – ahol rekordszámú, hét pályamű jutott döntőbe – a Spar Magyarország és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat 2019-es „Adni öröm!” kampánya, valamint a Müpa Budapest és Máltai Szeretetszolgálat közös „Élmény Marad” pályaműve is ezüst Effie-t nyert.

Utóbbi, a különleges hangszobrok köré szervezett kampány (részletek a keretes írásunkban) két további kategóriában is elismerést kapott: a kulturális szolgálatatások és az image kategóriában is ezüst Effie-vel díjazták a pályaművet. Külön büszkeség, hogy mindezekért az egyik legrangosabb elismerés is a karitatív szervezethez került: a 2020-as Effie Awards Hungary-n a hatékonysági versenyen elért eredmények alapján az Év Megbízója elismerést a Magyar Máltai Szeretetszolgálat kapta.

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat köszöni stratégiai partnerének, a Spar Magyarországnak és együttműködő partnerének, a Müpa Budapestnek, hogy a közös kampányokban kiálltak a rászoruló emberekért, az ő javukat szolgálva a Szeretetszolgálattal együttműködve szakmailag is kiemelkedő reklámkampányokat készítettek, melyeknek köszönhetően több ezer nehéz helyzetben élő embernek nyújthatott segítséget a karitatív szervezet. 

 

A bő félórás virtuális díjátadó visszanézhető itt.

Szeretetre csiszolt hangok: a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a Müpa együttműködésének köszönhetően jött létre az a 23 egyedi hangszobor, amelyeket a Müpában 2019-ben elhangzott ikonikus zeneművek hanghullámai ihlettek, és a Szeretetszolgálat nehéz sorsú embereket foglalkoztató tiszaburai asztalosműhelyének dolgozói alkottak meg. A fa kisplasztikákat a kiválasztott művek világhírű előadói látták el kézjegyükkel, majd az alkotásokból ünnepi kiállítás nyílt, amivel párhuzamosan online árverés is zajlott, és a befolyt összegből jelentősen bővült az asztalosüzem eszköztára. További részletek a hangszobor.mupa.hu oldalon.